Godziny otwarcia: pon.-pt. 13.00-20.00
tel. 607 803 000 | e-mail: sekretariat@dethloff.pl
15.04.2015
Convergys jest globalnym liderem w branży obsługi klienta. Z dniem 3 marca 2014 zakonczył się proces przejęcia Stream przez Convergys. Razem Convergys i Stream stworzyły światowej klasy firmę specjalizującą się w obsłudze klienta zatrudniającą 125,000 pracowników w ponad 150 oddziałach w 31 krajach.
W Polsce firma posiada swój oddział w Szczecinie i zatrudnia ok 270 pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem naszego nowego oddziału w Lublinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
(J. NIEMIECKI)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroko pojętą obsługę klienta niemieckojęzycznego. Zadaniem pracownika będzie głównie obsługa telefoniczna (tylko połączenia przychodzące) między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
Oczekiwania:
· bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
· podstawowa znajomość języka angielskiego będzie atutem
· dobra obsługa komputera
· zdolność analitycznego myślenia
· komunikatywność
Oferta:
· umowa o pracę
· atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
· bogaty pakiet socjalny (bezpłatna opieka medyczna w prywatnej placówce zdrowia, Refer a Friend Program, imprezy integracyjne, pakiet rekreacyjno-sportowy, uczestnictwo
w programie ubezpieczeń grupowych)
· szkolenia techniczne i ‘miękkie’ oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji
· ścieżka rozwoju kariery
· międzynarodowe środowisko pracy
· pełne wykorzystanie nabytych umiejętności językowych oraz ich doskonalenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja.lublin@convergys.com
Przy wysyłaniu aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883 )"